Seg som en gummistjärt

Uh har nog sovit för länge... är seg som fan. Eller så kanske jag är så pass trött att jag behöver sova mer? Hmmm hur ska man kunna veta skillnaden?

Har svullat lite framför datorn denna regniga lördag. Nice..  =D Vet inte vad jag ska göra. Min syster undrade om jag ville glo på film och äta godis i kväll. Idlur undrarde om jag ville äta middag med henne och Wille. Anneluttan undrade om jag vill hitta på nåt idag.  Värstans vad poppis man är idag då  =D  Vill va med allihop.. men jag känner mig så rutten och seg så jag är nog inget roligt sällskap.

Kanske slänga sig i soffan med en bra bok? Eller glo på tv? O kanske somna...?  =D

Blir nog till att kika på tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0