Popcorn

Sitter vid datan och knaprar på några poppisar.. ledig idag. Shit vad jag sov länge idag! Vaknade vid sex i morse när Skroten skulle dra till jobbet. Låg och läste nån gammal skvallerblaska. Somnade om vid halv åtta kanske. Sen vaknade jag inte förrän elva! Få se nu... det blir..hmm... nio och en halv timmes sömn, skönt  =) Sen är det bara att jobba torsdag och fredag, sen är det helg, wohoo!

Ska fira min lillsyster på lördag. Hon fyllde hela 17 år igår. Hon ska få XXXXX XX XXXXXXXX av mig och Skrot. Hoppas hon blir glad  =)

Ska nog försöka mig på att färga mitt hår idag. Bara underhåret. Vill ha det mörkbrunt så det blir lite kontrast till de ljusa slingorna. Tror inte jag vågar mig på att göra slingor själv. Idlur vill att jag ska slinga hennes hår. Då kanske hon kan fixa mitt  =)  Om hon inte har fått hjälp på annat håll.

Fy, sov nog för länge idag... blev helt plötsligt toktrött zzzzzzzzzz... Skulle lätt kunna gå och sova en stund  =)

Ska nog hänga upp tvätten som precis blev klar. Slänga in ny tvätt i maskinen... Plocka ur diskmaskinen. Dammsugit har jag redan gjort. Har inte bara pillat navel idag fast jag varit ledig  =)

Ha en fortsatt trevlig höstdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0