Onyttig

Ja här sitter en annan och äter godis (som vanligt). Trött som en gnu och ont i huvudet. Har sovit tokdåligt inatt. Har tänkt på allt som händer på jobbet. Känns som om jag bara har vridit och vänt mig hela natten. Ska försöka lägga mig tidigare ikväll. Måste hoppa in i duschen också...

Har nåt jävla skit i ögat!! Shit vad irriterande det är! Man blinkar och blinkar...

På tisdag så ska jag på Thaimassage. Min snälla mamma bjuppar mig på det för hon tycker jag kämpar på bra på jobbet fast det är sååå jobbigt.
Det vore så skönt om man kunde fixa all skit på jobbet och sen gå vidare. Då menar jag verkligen GÅ vidare. Tänk ett nytt jobb. En ny start, med snälla ärliga människor, finns det?
Jag mår så dåligt av det här, så dåligt.... Hur många gånger har man inte kommit hem från jobbet och gråtit. Är det värt det? Nej verkligen inte! Men, jag måste ju ha ett jobb. Måste betala av på huset.. och allt annat. Suck, vad ska man göra?

Nä en godis till så man blir lite glad iaf  =)  Det är tur att man har en så snäll familj och vänner. Och EN arbetskamrat som försöker peppa mig lite iaf. Så man klarar av arbetsdagarna.

Nu ska jag gå och pussa på min lilla familj  =)

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Men gumman, inte ska du behöva gå hem gråtandes från ett arbete :S Massa kramar



Ja magen är verkligen inte som den ska. Tippar väl på att jag får samma diagnos, om det inte gått så långt som magsår för mig. Vad jag än stoppar i mig så mår jag illa och det är ju näst intill varje dag som jag har ordentlig värk i magen. Soppor, kokt mat och barnmat är det som gäller nu :P Och sluta HELT med alkohol & cigg för det första.



Ta hand om dig!! Kram

2008-10-06 @ 17:38:25
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0