Lovely att duscha

Kom precis ut ur den varmna sköna duschen. Ibland känns det som om man kan stå i duschen hur länge som helst. Tills man blir helt ångkokt ha ha ha!!

Vet ni, jag har precis ringt på en bil. Pappa och jag ska kika på den på fredag efter jobbet  =) Såg riktigt fräsch ut på bilden. Hoppas den är det på riktigt också  =P Och inför framtiden, så hoppas jag att det får plats en barnvagn där bak  ;)

Jag känner tre personer som fyller år idag. Idlur, grattis din mögliga fjärt. Jenny, grattis grattis, vi måste ses snart! Jessica, grattis på din dag, vore kul med en bio nån dag.

Kommer inte på något mer nu... Ska väl gå till sängs snart och läsa min skvallerblaska  =)

Men ni får ha det så bra hörrni, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Oh yes, det var i lördags jag fyllde :) Tack!



Vad är det för bil? :P Kramkram

2008-11-04 @ 05:09:33
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0