Tröttstjärt

Jobbat, besök hos Ida och Wille, hem, äta, spela lite, blogga, snart duscha och sen sova. Min dag  =)

Skulle egentligen varit ledig idag, men det ändrades p.g.a. ett missförstånd, så jag är ledig på fredag istället. LÅNGHELG!!! Wohoo! Inte mig emot  =D

En kompis till mig slutar jobba i morgon p.g.a. att hon är tokgravid  =) Så i morgon är det två månader kvar till hennes BF. Då får hon gå hemma och pyssla tills det är dags att pluppa ut bebis  =)
En arbetskamrat till mig slutar av samma anledning på fredag. En annan kompis till mig fick en dotter för drygt en vecka sen och en annan polare har precis påbörjat sin graviditet  =) Värsta babyboomen ha ha..

Oj shit vad trött jag blev! Jobbigt att duscha... men samtidigt varmt och skönt  =)

Nä bäst att hoppa in el duscho innan man däckar ihop totalt.

Baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0