Letar bil

Skulle ju kolla på bil med pappa förra fredagen. Men så kom jag ju att den bilen vi skulle kika på var ju tokliten... Så jag ringde och avbokade. Så jag letar och letar...

Sitter och äter medan jag bloggar, ovanligt va? Alla mina inlägg handlar om mat ha ha ha...  Just nu äter jag honungsmarinerade revben och potatismos, sååå gott!! Har redan bränt tungan, glupsk som man är  =D

Boen-kissemiss sitter brevid mig och tvättar krysset, mys...

Har beställt vinterskor via jobbet. Typ som gympaskor fast gjorda för vintern. TOKSKÖNA!!!! Som att ha moln på fötterna. 725 spänn... inte så farligt ändå. Kvalitetsskor vettni´  =)

Jag gjorde illa mig på jobbet idag  =(  Jag skulle gå och lämna en grej och råkade sparka rakt in i en metallbalja som stod på golvet. Självklart så sparkade jag till baljan med smalbenet, AJ!! Det är öron på baljan, som står rakt ut. Det var ett sånt som borrade in sig i mitt smalben. Inte ett dugg skönt faktiskt. Så nu är jag vackert blå där med en bula.

Uh jag behöver smörj till händerna och lypsyl till läpparna!!!! NU! Bråttom...

Såååå.... nice med smörj  =)

Nu ska jag kika lite på blocket efter bil.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0