Amöba

Ledig idag inför ännu en tråkig jobbhelg. Har varit på animalen idag med två av tre kissar. De skulle få sin årliga vaccination. Boen fick sin, hon var så duktig så =) Men Chevy kom ju in i förrgår o ch haltade och ena ögonbrynet var svullet så han fick recept på antibiotika istället. Så vi väntar med vaccinationen på honom. Stackarn, han har jätteont i sitt ögonbryn  =(

Idlur ringde förut och ville ha ett recept på nåt julgodis från Ikea. Hon hade fått ett reklamblad därifrån men tappat bort det. Men jag har inte fått nåt blad minsann, snål-Ikea  =(  Ska jag komam ihåg!

Hon berättade även att en gemensam kompis precis fått värkar, spännande! Lycka till C!!

ÅÅÅH, jag kom precis på att jag ska bädda rent i sängen.... JOBBIGT! Palla... näe... Jo jag måste. Vill ha rent...

Hoppa in i duschen först kanske... Nyduschad i renbäddad säng är så härligt  =)  Fan, jag som hade tänkt ta ett långt fotbad idag. Fixa fossingarna lite... Det har totalt glömt bort. Typ som allt annat jag hade tänkt göra idag på min lediga dag.

Jaha kolla om kissarna ska in.. Just det, animalen rekommenderade att Boen skulle gå ned nåt kilo. Så vi har satt henne på diet igen, stackarn  =/ 

Ha det gött alla fisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0