Härligt seg söndag

Shit vad skönt det är med en seg söndag. Man har legat och dragit sig i sängen i flera timmar ätit lite frukost, och nu sitter man vid datan och bara slappar, aaahhh... =)  Ska nog göra lite nytta idag. Måste tvätta. Sen ska jag och Skroten torka ur alla graderober i det nya datarummet. Så vi kan lägga tillbaka alla sängkläder och gardiner m.m. De har ju legat överallt i huset de senaste månaderna. Så det skulle vara skönt att få bort dem nu.

Hi hi Skroten drack massa öl igår, han ser liite sliten ut idag  =) Nu sitter han och spelar WoW. Ha ha han har värsta knullrufset! Det är bara för att han svettas och rullar runt i sängen när han sover. Så mer spännande än så var det inte, sorry.

Nu ska jag gå och kolla om lillchevis vill in. Jag tycker han ska komma in så jag kan krama honom. Boen kom in för en stund sen. Hon har redan ätit och hunnit toksomna, hon är så söt! Måste gå och gosa med henne nu bara för det.

Aja kanske skriver mer lite senare, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0