Garlic!!!

Jaha här sitter man i mjukisbyxor och en tröja jag fick för att jag gick Blodomloppet. En tokgrön... och ingen BH, aahhh.. Najs! Dricker lite cola och vräker i mig chips med tokstark vitlöksdip, gott!

Idag har jag varit på marknad. En tradtion jag följer varje år. Köper aldrig nåt men det är kul att gå ändå. Man träffar alltid massa gamla kompisar. Kul att veta vad de har för sig nuförtiden. Ha ha jag tror jag och Skrpten gick igenom marknaden på rekordtid. Det var inte så mycket folk som det brukar vara. Men det kan ju bero på att det var asdåligt väder idag. Jag kan inte komma ihåg en ända gång som det har varit dåligt väder på Trosa Marknad. Inte var det många stånd heller. Typ bara strumpor, tröjor och godis.

Efter det så åkte vi till affären och köpte lite lunch. Åt hemma hos mina päron. Sen åkte vi hem till Ida och Micke. Grillpartaj vettni! Det tokregnade och så blev det fint, och så tokregnade det och så blev det fint... Sverigeväder.  Men vi grillade och åt. Det var jättetrevligt! Visste bara inte att det vankades fotboll också.. Aja alla var ju inte därinne. Bara alla karlar utom Skroten. Vi andra satt på altanen och hade jättekul! Det blev mycket sexprat och mycket skratt  =) En kompis syster spådde typ alla. Sådär i handen ni vet. Asballt ju! Allt stämde ju för fan! Till och med Skroten blev spådd. Tror han blev lite chockad över att det stämde så bra. Han är ju väldigt skeptisk till sånt.

Sen skulle alla ut på krogen. Blev faktiskt lite besviken.. Trodde vi skulle strunta i att gå ut i år, för vi hade ju så tråkigt förra året. Det var lite därför jag tyckte att det skulle bli extra kul att gå på den här festen. Hemmafester är roligast. Men men.. Det var roligt så länge det varade  =) Skjutsade Skroten till  min systers pojkvän som var hos en polare. Sen åkte jag hem. Ganska skönt faktiskt. Så nu sitter jag här som sagt. I mjukiskläder och stinker vitlök  =D I like it.

Mäh vad nu?! Chipsen tog slut... Orka gå ned och hämta mer... Åååh vad jobbigt!

Hmm undrar om Skroten kommer ringa? Kanske skulle hämta honom senare. Inte sugen på att åka nånstans.. men samtidigt tycker jag om när han kommer hem. Speciellt om han är onykter. Litar inte till 100% på hans onyktra sinne. Han har ju haft tendens till att bli lite bråkig. Men det är ju i och för sig bara när han dricker sprit. Nu har han ju bara druckit öl. Aja vi får väl se..

På tisdag ska jag till läkaren, för min handled. Äntligen! Får se vad de säger. Sist jag var där när jag hade ont i armen så fick jag ju bara lite piller och sen gå tillbaka till jobbet. För de sjukskrev inte folk. Speciellt inte unga människor. Det är så jobbigt att komma tillbaka till arbetslivet sen. Jaha? Men vad fan ska man göra i ett kök när man absolut inte får använda höger arm?? Koka kaffe och torka bord med vänster.. och sen ha griniga arbetskollegor som går och surar över att man inte kan göra nåt. Kul... Aja får hoppas på nåt bra denna gång.

Nu pallar jag inte skriva nåt mer...

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Toppenkul att se dig i helgen gumman :)

2008-06-18 @ 19:08:09
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0