Oh no!

Skroten spelar COD igen!!! Nooooooooo.... Det är ett spel på nätet om andra världskriget som går ut på att man är i ett lag som ska döda det andra laget. Kul? Eh nej... han blir okontaktbar. Man får knappt säga nåt i samma rum för då blir han och hans spelkompisar störda *suck* Jag tycker iofs att de redan är störda ha ha ha ha!! Jag är för rolig  =)

Idag har vi grillat med vänner från Göteborg. De kom upp för att kika på Maiden. Så då åkte de förbi oss för att käka god mat och snacka lite bajs. Så trevligt så. Men de åkte ganska snart för de skulle till deras hotell och bo in sig lite. Men vi ser dem i morgon på konserten.

Så har jag snackat med min kusins fru, S. De kommer hit nästa måndag med barnen. Ska grilla lite och umgås. Ska bli kul  =) Hoppas det är fint väder så man kan vara ute. Då kan man ju ta en promenad ned till ridskolan och kika på hästarna. De  gillar hästar allihop i den familjen tror jag.

Shit vad min gubbe skriker när han spelar det där dumma idiotspelet. Jobbigt? Nä vadå...  >=(

Hmm undrar om det kommer regna snart... Ser nästan ut så. Igår åskade det och blixtrade som fan!! Jag blev skitglad! Känns som man har gått och längtat efter ett riktigt åskväder hela sommaren. Regnet bara öste ned. Fast det kunde gott ha hållt på lite längre. Snålåska...
Annars har jag och Skroten snackat om att åka till Borås  i sommar. Bo på nåt vandrarhem bara nån långhelg. Så kan man gå till djurparken och kika. Har inte varit där sen... ja du jag kommer inte ens ihåg. Måste ha varit typ tio eller så. Sen kan man ju från Borås åka till andra ställen bara för dagen.
Men vi kanske ska göra en annan sak istället... Men jag vill inte säga vad det är än. Vi får nog svar om det på söndag. Nej, tyvärr har det inget att göra med att skaffa barn. Det brukar vara det första folk tänker när man har nåt hemligt för sig. Sorry... Det är inget stort heller. Jag vill bara vänta och se om det blir nåt först.

Adjö

Kommentarer
Postat av: LINDA

Håller med dig om åsk vädret!! Kunde ha fått hålla på mkt längre.....

2008-07-15 @ 22:27:51
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag och Max är väl inte så förtjusta i hästar. Det får stå för resten av familjen. Kram Fru S

2008-07-16 @ 11:10:45
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0