Bara en dag kvar

Idag har jag varit ledig. Är det i morgon med  =) Sen blir det jobb på fredag och därefter: SEMESTER!!!!! Tror inte vi ska göra nåt speciellt då, men det är skönt att bara vara ledig. Vi har pratat om att köpa en pool. En sån där som kostar ett par tusen och står på gräsmattan. Hoppas det.

Idag har jag inte gjort ett skit, och det har varit sååååå skönt! Vid fem drog jag till Ida. Hon satt vid matbordet och åt rester när jag kom. Hon såg sådär allmänt nyjobbad ut. Sen kom Wille hem från farmor. Då drog vi till stallet. Ida pysslade om sin fina Maxi medan Wille och jag pratade med fåren och kikade på stora stora traktorn. Sen åkte vi hem. Wille nattades och Ida och jag snackde lite skit medan hon vattnade sina bararber. Då pang bom så blev jag tokhungrig! Måste äta nåt NU! Så hade ju Ida gått omkring och pratat om Mc Donalds... Snacka om att man blev sugen på en Mc Feast. Måste ha... Sagt och gjort, jag tog en liten omväg hem och körde förbi Gonzal (mcdonalds). Så nu sitter man här framför datan och bloggar och tuggar på en halvtorr Mc Feast, mmmmmmm.....

Ja så idag har jag syndat med lite skräpmat... men men. Hade ju faktiskt planerat grillat fiskspett med spenat. Men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Hoppas det blir fint väder i morgon så vi kan grilla då.

Ja annars så går det bra med viktminskningen. Nu har jag nog gått ned drygt 2 kg =D Skroten är på och äter fisk med mig. Vet inte om han har gått ned nånting. Mindre kolhydrater och mycket fisk och grönsaker är vår metod, och det funkar för mig iaf. Man håller sig mätt längre så här tycker jag. Jag känner mig jättenöjd hittills.

Mää nu är min hamburgare slut... Fast det är nog lika bra för jag är sjukt mätt. "Åh gu´vad det spänner.." Vilken film??  =)

Asruttet, jag trodde det var massa spökprogram ikväll. Så kollade jag på nätet när det skulle börja, så var det inget ikväll.. Jag som tyckte det passade så bra nu när jag är ledig. Det brukar oftast vara 3-4 program på raken, så det brukar ju bli ganska sent om man ska kolla på alla. Men nähä... Skit i det då! När det är spökprogram på tv så brukar jag ligga ensam i sängen och vara skiträdd. Skroten vill ju inte titta, antingen sitter han och spelar vid datorn eller så ligger han och sover. Men dum som man är så vill man ju glo iaf. Sen när man stänger av tv:n så ser man spöken överallt. Vid minsta ljud så hoppar man högt.

Nu tänkte jag glo lite på Youtube innan jag kastar mig i säng. Hoppas det ligger en gosig Skrot där då  =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mä! Torsk på tallinn såklart =D

2008-07-09 @ 22:36:59
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0