Städa städa varje fredag och så varje juuul det tycker jag är kuuul...

Jahopp började att "julstäda" igår. Skulle ha städat även om det inte hade varit jul  =)  Fick hyfsat skick på övervåningen. Skönt att ha nåt gjort iaf. Nu är det bara undervåningen kvar, puh... Vi måste bära upp en byrå också. Annars får inte julgranen plats. Den ska stå under trappan. Men där har en byrå hamnat i brist på annan plats. Har inte riktigt vetat vad jag skulle ha byrån. Men nu vill jag ha den i sovrummet. Tänkte ha kläder i den. Nu är det mina skissblock med tillbehör, cd-skivor, verktyg och annat skit som ligger i lådorna. Så vi måste plocka ur den innan vi flyttar på den. Frågan är ju bara var vi ska ha all de sakerna nånstans. Jag har redan slängt en massa skit. Men det som man vill ha kvar och använder då? Var fan ska det ligga?? Det var ju ganska bra att ha denna byrå med skit. Aja det hamnar väl nånstans...

Nä om man ska skänga på sig lite kläder och käka lite frukost.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0