Bajs på nyårsafton

Det här kommer nog vara den absolut värsta nyårsafton hittills. Morgondagen kommer suga bäverpung! Jag är tokförkyld. Det känns som om man har snor i hela huvudet, härlig slemhosta och feberkänsla. Kul kul kul...  =(  Till råga på allt så blir jag övergiven också. Skrot drar uppåt landet till en kompis. Så en annan kommer ligga här hemma i soffan och nysa in nya året alldeles ensam... suck. Inga raketer, ingen god mat, ingenting...

Jo jag vet, det finns folk som har det värre, bla bla bla.... Men jag tycker faktiskt liiite synd om mig själv, så det så!

Det enda som är kul i morgon är väl att en mycket god vän till mig (Ida) och hennes man firar sin tredje bröllopsdag. Det är väl den tredje??? Hmmm... Jo det borde det bli  =) Svårt att tänka när man har så mycket snor i huvudet  =P

Snor och slem på er!


Kommentarer
Postat av: Barro

Du får gärna komma hit om du vill och orkar :-) Det ska komma över några stycken, så vi firar här hemma

kramelikram

2008-12-30 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0