Vad ska man hitta på en sån här vinterdag i maj?

Hi hi titeln är ett uttryck som Idlur och jag kommit på... Shit det var länge sen nån av oss ploppade ur sig det. Kommer inte ihåg vet som sa det, tror det var jag... Måste fan ha varit när vi var ca 12,13,14 nånting. Jag vet, inte bryr er säkert inte men jag tycker det är jättekul ha ha ha.. Vi använder oss av uttrycket ganska ofta iaf.

Men ärligt, vad ska man hitta på? Har precis vaknat från en liten tupplur. Memis och jag har legat och dreglat ned överkastet  =) Min systers pojkvän frågade om jag kunde skjutsa hem honom från en fest senare. Kan jag väl, sa jag. Har ju ändå inget för mig. Men det blir väl inte förrän vid tio-elva snåret.

Undrar om Ida + familj är uppe i luften än? De ska ju till Turkiet idag ju. Ida var nervös inför flygningen, stackarn. Det blir nog bra. De kommer få det så skönt därborta.
Fru Iller, du är så nedrans ruskig!! Jag känner mig ju nästan lite anis! (Internskämt) Ha ha ha ha!!

Jaha där ringde mamma. Hon undrade om jag ville äta middag med min lillasyster. Jo det kan jag göra. Trevligt med sällskap. Trevligt att bli bjuppad på mat  =) Mor och far ska nämligen bort, så då blir min syster ensam. Så vi kikar väl på lite film och slöar tillsammans.
Hmmmm kom på en sak. ÅÅ vad larvigt... Om vi säger att jag bor på plats J så bor min syster på plats T. Så snart kommer jag åka till T för att käka och umgås. Sen ska jag åka till J för att hämta min andra systers pojkvän för att skjutsa hem honom till T.  Sen ska jag ju hem till J igen. Snacka om att åka fram och tillbaka... Det är ca tre mil till T härifrån.
Det vore ju lättare om min syster kunde komma hit i stället. Känns inte som om man vill föreslå det när man blir bjuden på mat där.

Shit vad det regnar!!

Undrar om jag ska avboka middagen..? Känns som om det blir så mycket åka fram och tillbaka. Jag bokade ju ändå upp mig för att skjutsa honom innan jag blev bjuden på mat. Mää ruttet!
Ja ja det ordnar sig.

Måste gå och stänga fönstrena nu... vi hörs!!!

Just det, grattis till Linda och Stoffe som blev föräldrar igår till en sötskruttbebis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0