Tapeter!

Mina föräldrar och min lillasyster var här igår. Pappa skulle hjälpa oss att komma igång med tapetseringen i det blivande datarummet. Shit vad fint det blev!!! Jag är sååå nöjd! Jag älskar den tapeten. Ska sätta in en bild senare. Ska försöka börja betsa listerna idag.

Annars är jag ledig idag. Det är min söndag idag  =) Shit vad stressigt det var att jobba i helgen. Men vi kom hem i tid. Skönt...

Nä äta en macka kanske och sen dra iväg till systemet och mataffären. Vi har inget hemma... Bara bacon. Nog för att det är tokgott men vi kan ju kanske behöva annan näring  ;)

Vi hämtade vår pool igår. Skroten vill att vi ska sätta upp den redan nu. För att kolla så allt funkar. Det är ju vettigt, men samtidigt så känns det dumt. Vi kommer ju ändå inte använda den förrän nästa sommar. Vi får se hur det blir.

Nu kom det en myskisse, en liten Memis =) Hon är supergosig.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0