Sovmorgon



Så här fin tapet har vi datarummet nu  =) En vägg bara, resten är antikvitt. Sen ska det upp lister som jag har betsat i färgen "Mörk ek". Jag frågade Skrot om han verkligen ville ha denna tapet i datarummet, eller om han ville ha nån mer maskulin. Han sa: Näerå, det blir asbra. Nu sätter vi upp den här...
Sen när den väl hade kommit upp så sa han: Den är lite tantig.
Suck!! Jag frågade ju om den dög! Men nu tar vi ingen mer hänsyn till vad Skroten tycker  ;) Alltså den här tapeten skulle ju egentligen varit i vårat sovrum, men nu blev det inte så. Jag tycker den är jättefin iaf.



Så här ful blev min bil i den lilla krocken för drygt en vecka sen. Stackars min bil!


Aja nu ska jag gå ned och käka frukost. Sen kl 9 så bär det av till jobbet. Jobbar 9.30-16.00 idag, skönt va?  =) Sen när jag kommer hem så ska jag fortsätta betsa dörrfoder och sånt. Torktid en timme, så det går ganska fort ändå. Så kanske vi kan sätta upp dem i morgon. Skulle vara skönt att få det gjort.

Men vi hörs då!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg tapet!!!! Kram Fru S

2008-08-31 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0