Sjuk?

Jag har tokont i halsen. Vet ni att det är ruttet och suger balle? Började känna av det lite igår eftermiddag. Senare på kvällen så fick jag ganska ont. Idag har jag superont. Röv också!!

Sorry Ida, tror inte jag kan komma i morgon...  =( Hoppas att det går över.

Känner mig lite hängig i övrigt också. Tänkte att jag skulle gå och vila en stund. Jo det gick ju bra. Fy fan vilken jävla åsksmäll!!!! Nästan så det kom en tesked löst i trosan. Det mullrar fortfarande men inte så mycket. Tråkigt... Kunde väl ha fortsatt lite till.

Pallar inte skriva mer... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Då e vi 2// Fru S

2008-08-01 @ 23:19:28
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0