Mamma Mia

Jag och min familj plus en kompis till min syster har varit och kollat på bio, Mamma Mia. Den var bra, det tyckte vi allihop. Pappa har sett musikalen två gånger så han visste ju vad som skulle hända. Jag visste inte alls vad den handlade om. man nu vet jag  =) Kom hem för typ en halvtimme sen. Hoppades på att min Skrot skulle ha kommit hem. Men innerst inne så hade jag föraningar om att jag skulle komma hem före honom. Han är så seg ha ha.. Ringde honom förut. Han trodde han skulle vara hemma vid kvart över elva nånting. Då har jag säkert somnat... =(

Jaha första arbetsdagen i morgon. Vill inte! Jag kan bli hemmafru istället  =) Visst Skrot??! Så nu vankas det två helger i rad... blääää! Sen i september så börjar jag heltid. Det är bra. Lönespecet kommer se roligare ut iaf. Men jag är sååååå trött på mitt jobb!!!!! Det ska stressas och kladdas och städas och skuras och serveras och slitas och släpas!!! Skulle vara roligt med ett jobb där man slipper bli blöt om fötterna varje dag. Slippa bränna sig, trängas med folk, bli kladdig så fort man tar i något, bli torr som ett fnöske om händerna och lyssna på ointressant tantskvaller. Finns det ett sånt jobb?

Ska nog hoppa in i duschen nu. Sen gå och sussa... eller glo på tv  =) Hemsökta hus börjar kl 23 på tv4+. Lite sent iofs.. Men what the hell, man lever bara en gång! Då ska man väl göra det man vill? Eller? Sova kan man göra när man blir gammal.

Nu har jag "syndat" klart. När jag skriver syndat så menar jag att jag ätit onyttiga dumma saker. Men så har man ju haft semester. Inget kul att vara duktig då. Men från och med i morgon så går jag tillbaka till mitt duktiga liv med mycket fisk och grönsaker. Bara "synda" lite ibland  =) Det funkade ju innan semestern. Då ska det fan i mig funka nu med  =) Har ju köpt en Yoga dvd nu. Ska köra den iaf en gång i veckan. Sen ska jag se om jag kan börja med boxningen igen. Min handled är ju bättre, men inte 100% bra. Jag känner av den lite ibland när jag greppar nånting. Aja det är ju bara att köra på med handledskyddet. Lika bra att göra det i förebyggande syfte.

Jaha duscha var det ja... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0