Första arbetsdagen

Min första arbetsdag efter semestern var faktiskt helt ok. Ingen stress alls. Man bara körde på i lagom takt och hann allt som stod på vår "Att göra"-lista + lite till, perfekt!  =)

Hi hi jag har en kurris bakom dataskärmen, en liten Memis... En av hennes favorit-sovplatser. Hon har varit så duktig idag. Varit ensam hela dagen lång, och inte haft sönder något. Det brukar hon iofs inte ha.

Idag ska Skroten och jag äta fisk. Stekt fisk med kall sås och broccoli tror jag att det blir. Kanske att jag kokar lite fullkornsris.. eller bulgur. Får se...

Jävlar vad fint väder det blev helt plötsigt!! Måste kika ut... Jo blå fin himmel med lite moln och härlig sol. Det regnade som fan för en stund sen. Typiskt Sverigeväder, sol, regn,moln, klart, snö och torka samtidigt...

My god vad jag är trött! Även om det inte var stressigt på jobbet så känner jag mig helt slut. Ja, har man bara legat och pillat navel de senaste fyra veckorna så kanske det inte är så konstigt, egentligen... Skulle lätt somna om jag la mig i sängen. Bäst att inte göra det då  =)

Skroten skulle ringa när jag kunde börja med maten. Jag tycker han kan ringa nu, jag är hungrig. Shit vad lätt det skulle va att strunta i fisken och be Skroten köpa med sig en Mc Feast i stället. HUNGRIG! Nä fisk blir det.

Uh jag luktar matos... Måste hoppa in i duschen. Men det är ju dumt att göra det innan jag lagat mat.

Jaha, rensa bajslådor och kika lite på tv innan Skrot ringer.. Men inte somna!  =)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh, smaskens med firre :P

2008-08-13 @ 15:40:58
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0