Sliten

Nu är bebis sjuk igen. Förkyld. Febern härjar i hennes lilla kropp. Vi som slutade med näsdroppar för typ nån vecka sen eller två. Ja ja så är det. Känner mig så sliten bara. Aldrig någon riktig sömn. Det friska lilla mellanrummet mellan förra förkylningen och denna gick inte heller i sömnens tecken. Antagligen så går hon i genom nån fas som gör att hon aldrig kommer till ro. Nog för att hon sover på nätterna men hon vaknar ju 350 ggr också. I med nappen och vyssar henne lite så hon somnar om. Så lägger jag mig igen och hinner lagom sova i ibland nån timme ibland 5 min så vaknar hon igen och bara knorrar, gråter, gnäller. Till slut orkar jag inte springa upp och ned hela tiden så jag lägger över henne i min säng. Då sover hon oftast resten av natten, inte alltid. Jag hoppas att detta bara är nåt tillfälligt. Men det har hållit på länge nu. Jag känner att jag pallar snart inte mer. Fast det måste jag ju så... =P

Jag vill egentligen inte att hon sover i min säng, men det nästan enklast när hon är sjuk. Hon hostar ju så hemskt på nätterna så måste man vara där och kolla så hon får luft och ge henne vatten. Från det att vi kom hem från sjukhustiden så har hon alltid sovit i sin säng. Jag har velat ha det så. Tänkt att det kanske blir jobbigt sen om hon blir van att sova i min säng. Men nu orkar jag inte bry mig.. fast jag gör det ändå.

Jag skriver MIN säng för att gubben sover i gästrummet. Han snarkar så mkt. Bebis och pappa väcker varann. Ifall nån undrade.


Äääh kiss och bajs.. jag orkar inte skriva nåt mer. Lite därför jag är så dålig på att uppdatera, pallar inte.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0