Kex

Ha ha Lurvas blir så glad när hon får ett kex (smörgåsrån). "EHJAH!" ropar hon då  =) Kex is da shit! Jag har rotat fram det mobila bradbandet så jag står i köket och bloggar lite medan Lurvas äter kex och jagar Chevy. Hi hi hon stod nedanför kattpelaren och kikade upp på Memis som jagade sin egen svans förut. DET var roligt, oj vad hon skrattade  =) Min karl är i Götet några dagar. Han ska kolla på Manowar idag. Han kommer hem i morgon kväll. Sen är han hemma torsdag och sen drar han på kryssning med jobbet hela helgen, BOOORING!

Vi var på dop i lördags. Lilla söta Linnéa döptes. Efteråt blev det fika. Oj vad många barn som var med! Jättekul ju! Det lät som om man var på barnkalas ett tag ha ha. Det var jättetrevlig stämning och alla var glada, mysigt. Riktigt kul att träffa alla gamla kompisar igen. Det blir ju inte så ofta. Bra lördag!  =)

Nä nu ska jag busa med min lilla monsterbebis.


Så här fin var Lurvas på dopet  =) Med sitt namnhalsband som hon fick på sitt namnkalas  =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Död-grävlingpose "is da shit" :-D

2011-03-29 @ 19:37:18
Postat av: Carro

Jag tror det är hennes grekgener ;-) Istället för "opa" så säger hon "ejah"!

2011-03-29 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0