The big three O

Idag fyller storasyster 30 bast! Gammal som gatan  ;) Vi var där idag och firade henne. Kul att träffa familjen och trevligt med gott fika  =D Småbarnen (dvs min lilla skrutta och hennes kusin) fick väl den mesta uppmärksamheten dock  =) Det ska morras, dreglas och lekas.

När vi sen gick ut till bilen för att åka hem så såg vi att det var punktering på ett av bakdäcken- suck! Fram med det lilla fula reservdäcket. Pappa var snäll och hjälpte till så det skulle gå fort. Så nu måste vi fixa ett nytt däck eller om det går att laga det gamla. Vi får se.

Skulle vilja åka till nåt H&M och kika på kläder till minifisen. Hon växer ju så det knakar! Jag har ju fortfarande pengar på mitt presentkort. Egentligen ska de pengarna gå till kläder till mig. Jag och mina syskon var ju till Stjärtholmen förra helgen och då shoppade jag ju massor till mig.  Kanske att jag får fuska lite och ta de sista pengarna till fjantbebisen  =)
Skulle vilja åka imorgon.. men va fan, jag har ju ingen bil. Kan ju inte åka på reservdäcket. Undrar om man kan flörta till sig lite sällis av gubben. Då kanske vi kan åka firmabilen. Jag vill inte köra den, det är ju automat! Asläskigt ju!

Nä en snabb sväng inne på fejjan, sen måste jag sussilura!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vägrar köra automat! Ingenting kan få mig att ens testa! haha...fy faaan.

2011-01-16 @ 19:44:49
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: millan

herregud brudar!



ni är ju aslarviga....=) Det är ju så jävla lätt med automat så det inte finns annat!!! Det är ju det skönaste!!!! Prova, girls!!! Jag lovar Er att jag talar sanning......



Kram!

2011-01-19 @ 19:57:18
Postat av: Carro

Ja automat är ju asskönt :-)



Men aja baja, presentkorten är till kläder för Cattis.... ;-)

2011-01-24 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0