Fin dag

Igår åkte jag och sambon iväg till sthlm. Lurvas var hemma med mormor. Vi åkte till söder och åt på en grekisk restaurang. Jag tog kalvstek mmmmm... Så himla mört kött! Mumma. Skroten tog grekiska köttbullar, det var också gott, men jag tycker mina är godare  =P Iom med att det tokregnade i stort sett hela dagen igår så blev det ingen myspromenad inne i stan  =( Vi hade inge direkta planer för gårdagen, vi körde lite spontant sådär. Så vi övergav söder och drog till Heroin City  ;) Vi hade egentligen tänkt att vi INTE skulle åka dit, för man åker ju dit jämt om man ska gå på bio. Men vi visste inte om vi skulle ta en bio eller om vi skulle bowla. Både och finns ju ändå där under samma tak så drog dit ändå  =)

Vi gick först in i sängbutiken och provlåg en tempursäng. Shit, man kom ju knappt upp ha ha!

Sen blev det bio iallafall. Vi kollade på Source code. Den var bra men en aningens seg.. helt ok. Efter en flurry på gonzal så åkte vi hem. Vi var väl hemma vid 17 tiden. Ganska skönt att vara hemma tidigt. Så hann vi umgås lite med Lurvas och mormor hann få lite lördagskväll  =) Tack ska du ha mamsen, det var hyggligt! =)

Jättenöjd med min mysdag med sambon. Vi åt mycket och skrattade mycket  =)

Idag åkte jag och Lurvas en sväng till mamma och pappa. Tänkte att sambon skulle få lite lugn och ro att plugga. Lurvas busade med mormor och morfar och så tog vi en liten promenad. Sen åkte vi hem efer några timmar. Plutten fick ett bad och sen dags att sussa.
Imorgon ska jag och lillfisen åka och köpa stövlar till henne. På tisdag börjar ju inskolningen på dagis, kan vara bra att ha allt inhandlat då. Stövlar lär ju komma väl till pass när hösten (förhoppningsvis nu) är på intåg.

Tänkte avsluta (sticka) Lurvas bebisfilt nu (!). En aningens sen men vadå?  ;) Förhoppningsvis kommer det nån mer unge i framtiden som kanske kan få nytta av den  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0