Fäsk

Här sitter jag och äter fäsk =) Nån plattfisk.. kommer inte ihåg vilken. Jag panerade och slängde ned i fritösen, yummie! O så mycker herbamare på. Jag säger som Maria Montazami (stavas det så?) MUMS!  =D

Idag har jag lyckats få in ett lussebullsbak fast jag varit ensam med Snurrelina. Det är inte varje dag man lyckas få nåt vettigt gjort när man ska ta hand om en liten fis också. Hon var väl inte så road hela tiden men.. det gick!

Har inget speciellt att skriva om. bara massa scheisse.

SNART ÄR DET JUL! Wohoo! Snurres första jul! Åååå vad mysigt!

På onsdag ska jag till läkaren för mina jobbiga eksem som jag har haft i typ tre eller nåt. Det började med trasiga arbetsbrallor och slutade med kroniska eksem. Det ni... akta er!

Aja hoppas jag får nån supersalva som tar bort eländet. Sist jag sökte för det så var jag gravid och då ville inte läkaren skriva ut nån kortison till mig. Så jag fick vänta. Nu är jag ju varken gravid eller ammar så nu hoppas jag att det finns nåt bra som man kan använda mot det här.

Nu ska jag göra annat.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas på att du får hjälp så du slipper gå med eksem! Inte skönt, speciellt inte nu när det är så kallt ute!

2010-11-30 @ 09:23:57
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: ulrica

kram

2010-12-04 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0