v.31+1

Jajemen det går framåt  =) Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar, wohoo! Sen ska jag pilla navel medans den är kvar. Nä lite nytta ska jag nog också göra. Först ska jag nog ta det lite lugnt, sen ska jag börja baka tills det är dags för att fylla år. Det är ju drygt en månad kvar, men det är skönt att kunna baka i lugn och ro. Fylla frysen till max  =) Bullar och kringlor blir det iaf.. och bröd. Moster Monkans havrebollar är ju ett måste, men det gör jag typ dagen innan det är dags att äta dem.


Magbild v.31+0


Hmm jag har lite halsbränna.. Hade det igår och iförrgår med  =( VILL INTE! Men det blir väl så när alla organ i kroppen blir upptryckta i halsen av en viss liten bebis   =) Aja hoppas det inte blir nåt långvarigt. Hade ju halsbränna typ i vecka 20 eller så. Men det gick över, hoppas det gör det nu med.

Jaha då vankas det fisk i dillsås ikväll då, yummie! Me like  =) Men först- slappa framför tvn en stund.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kan rekommendera Losec mups för halsbrännan & du tycker det är jobbigt. Det funkade skitbra för mig. En tablett håller i flera dagar!

2010-03-08 @ 20:33:00
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: janna johanna

vad magen växer=) o vila lite för mig med tills jag kommer o joinar dig.. jag har med fått halsbränna!! riktigt o behagligt har aldrig haft det innan.

2010-03-09 @ 17:21:23
URL: http://rosenbado.blogg.se/
Postat av: ulrica

du bara måste "rub it in my face" med allt du ska baka va? Shave it up your as! =)



puss

2010-03-13 @ 09:53:54
URL: http://madamemedusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0