Skriver

Snuttis sover så jag passar på att kolla bloggar och fejjan  =) Ett litet inlägg hinns nog med också.

Jag håller på att skriva min förlossningsberättelse. Måste göra det innan jag glömmer allt. Har tagit hjälp av förlossningsjournalen och Skroten. Han kommer ju ihåg saker som jag har glömt eller inte ens vetat att jag har gjort eller sagt  =P Tror jag har skrivit 10-11 handskrivna sidor än så länge... och är inte klar än. Det blir en lång berättelse iom att det hände så mycket. Vill få med allt. Alla tankar och känslor. Knasiga kommentarer i lustgasens värld  =)

Oj nu vaknade Snuttis!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser fram emot den! Om man får läsa alltså =D

2010-07-20 @ 17:02:46
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0