Mattes snuttisar





Mattes små grisar som sussar så sött  =) De vill inte vara ute när det är snöstorm heller. Eller ja, Chevy var väl ute ett bra tag. Men han låg och sov i garaget under taket, precis uppe vid taknocken. Han är rutten  =)

Skroten är på Rammstein-konsert ikväll. Jag ville inte följa med.. gillar inte Rammstein. Jag och kissarna är hemma och myser framför tv:n istället. Eld i kaminen och choklad på bordet- perfa!  =)

Magen växer och växer. Bebis är helt galen emellanåt  =) I morgon har jag gått 29 fulla veckor. Så nu är det förhoppningsvis "bara" 10 veckor kvar  =)

Nähä en dusch på det här och sen apelsin med passionsfrukt, yummie! OM jag orkar.. är tokmätt just nu. Åt nyligen makaroner och bacon *slurp* ... och en liten chokladbit  =D

Nä dusch var det ja.. ska nog göra en hårinpackning.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Men sätt in en bild då!!! Mupp...

2010-02-20 @ 20:12:02
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0