Pyntat var det här =D

Gnistrande diamantsnö, månsken och -20 grader ute. Så är det bara fyra dagar kvar till julafton, ME LIKE!!!!  =D Jag blir som ett litet barn på nytt. Nu har jag klätt granen och ställt fram alla tomtar. Färdigpyntat  =) Kvar på min "att göra-lista" är jullimpor och julskinkan. Annars är nog allt annat klart... tror jag.

Wiiihiii jul jul jul jul jul JUUUUUUL!!!!  =D =D =D =D

Mää jag som skulle sätta in massa bilder, så hade kameran laddat ur helt och hållet, ååå..  =/ Jaja det får bli i morgon eller så.

Snart dags för sängen. Appropå säng så sänkte jag Snurres säng idag. Eller ja madrassen eller vad man ska säga. Får hon tag i nåt så kan hon häva sig upp. Lyckas inte varje gång men hon är riktigt stark vår lilla tös. Vill ju inte riskera att hon får tag i övre kanten på sängen och trillar ur  =S Nu är hon stor flicka nu sover hon längst ned  =)

Nähä en sväng inne på fejjan och sen sussa.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0