WoW

Hade planer på att ta upp WoW (World of Warcraft). Men de har ändrat massa skit med spelkontona sen jag spalade sist, vilket var ett tag sen.. Så nu är allt bara krångligt och jobbigt. Jag betalade ca 125 spänn 31/7 för att spela i en månad men har ännu inte kunnat börja spela bara för att Blizzard (de som har Wow) suger balle... SUCK!!!!

Tänkte att det kunde vara kul att sitta och spela lite på kvällarna när Snuttis somnat.. Skönt att göra lite annat än att bara städa, laga mat och tvätta mellan blöjbytena.. Meeen nej. Då ska det grejas och krånglas.. BLÄ!

Var på Ikea igår med min lilla familj och Skrotens päron. Skroten köpte hyllor till garaget och jag köpte grejer till min lilla fisbebis  =) OCH som alltid, delicatobollar  =D

På måndag blir Snuttis tre månader! Så om en månad ska vi börja med smakportioner. Jag ser verkligen fram mot det  =)

Idag har vi varit hos mina föräldrar hela dagen, Snuttis och jag. Mamma, jag och bebis tog en långpromenad o solen. Sen blev jag bjuppad på mat. Så fick vi massa presenter av mina päron. De var i Ullared häromdagen och shoppade loss.

Mina föräldrar firade 30 årig bröllopsdag för några dagar sen. Idag fick de sin present av oss barn. En lyxig brunch på östermalm för två  =) Med mat från det franska köket, mums!

Shit vad törstig jag blev. Ska dra ett varv till min lilla kokvrå och hämta nero (vatten). Sen blir det fan sängen.. Måste hinna sussa innan Snuttis vaknar. Skulle gissa på att det blir vid 4-5 nån gång...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0