Landet is da shit!

Jag och Snuttis var ute och gick på eftermiddagen. Jag är så glad att jag bor på landet. Inte i nån stor högljudd stad där man inte vågar gå ut. Här kan jag gå ut och gå när som helst på dygnet och känna mig trygg. Lite skraj kanske jag är för att möta en stor älg eller nåt ruskigt vildsvin  =S


Mmm vad gott..


På promenaden var vi och hälsade på våra grannar, alpackorna. En av dem heter Leffe, är dock osäker på vilken  =) Sen gick vi bort mot ridskolan. Där såg vi många fina hästar. Så mysigt att ha så mycket olika djur precis där man bor. I hagen brevid alpackorna brukar det gå två åsnor. De är sååå söta!


Mor och dotter

Nu ska jag dra en vända inne på fejjan!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hade gett vad som helst för att få bo som ni :) helt perfekt! Kramar

2010-08-22 @ 21:33:58
URL: http://svartaliljan.blogg.se/
Postat av: Millan

Älskar översta bilden! =D

2010-08-23 @ 11:44:22
Postat av: ulrica

Fina ni är.

Skickar kram här

2010-08-30 @ 20:21:47
Postat av: Emelinda

Fina flickor!! Så glad för din skulle att du äntligen "fick" din lilla bebis :) Hon växer verkligen så det knakar!

2010-11-21 @ 11:57:23
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0