Trött som en bäver

Shit vad jag är trött hela tiden... och hungrig! Fundarar på om jag håller på att ladda upp inför utpluppning av bebis.. man kan ju hoppas!! Ha ha bara för att jag tjatat om att jag hoppas på att bebis kommer ut tidigt så kommer jag gå över tiden med tre veckor eller nåt  =P Jaja det märks.. bara den är frisk  =)

Sitter och kikar på Fuskbyggarna. Fan vad arg man blir när man tittar på det. Att det finns såna jävla idioter. Vill man inte som yrkesmänniska lämna ett arbete och känns sig nöjd? Göra ett bra arbete så kunderna bli nöjda och glada? Känna att man gjort rätt? Nähä, tydligen inte.. Muppmänniskor! Spöa dem!

Oh my god vad kissnödig jag blev! Måste pinka!

Å det var skönt... ahhh.. =)

Har suttit ute i solen idag och läst. Tokvarmt! Så jag har blivit solbränd på näsan och i pannan. Najs  =) Inte så det gör ont, men lite färg iaf. Så nu har mina fräknar på näsan kommit fram  =) Jag tycker de är fina. Tack pappa, det var snällt att du delade med dig av dina fräknar  =)

Imorgon ska vi grilla!! Första gången för säsongen. Oj vad gott det ska bli. Jag har lagt kött i marinad och gjort tzatziki. Så nu ska det stå och moja sig till i morgon. Vi ska även grilla äggplanta till Skroten. Sen blir det bulgur till detta, mumma! Så jag hoppas att det fina vädret håller till i morgon också.

Nu har Skroten dunat in i soffan, dags att gå upp då kanske. Borsta lite tänder först kanske..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Äggplanta? Höna då eller?

2010-04-15 @ 21:17:42
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0