Mattes älsklingar


Ha ha shit vad sur hon ser ut.. min lilla Bov  =)


Mattes gråsparv såg inte mer road ut ha ha...


O så Cheven.. alla lika glada  ;)

Mina små kissefisar!! Lika ruttna allihop ha ha.. De ska få ett syskon om några veckor.. dock utan päls, svans, morrhår m.m... hoppas jag (!) De kommer säkert vara rädda för bebisen ha ha.. Iaf Chevy och Memis. Boen brukar ju vara lite modigare när det gäller nya människor. Man går dit man kan få gos  =)

Var hos BM förut. Blodtryck var bra bebishjärtat lät bra och magen hade växt 1 cm på två veckor. Ska tillbaka om två veckor igen. Sen var jag hos sjukgymnasten för ryggen. En gammal ryggskada har dragits upp igen nu när bebisen börjar bli tung. Fick lite tips och råd om hur jag kan göra för att det ska bli bättre. Jag fick hyra en TENS-apparat om jag ville, men jag lugnar mig med det.

Ikväll vankas det tunnbrödsrulle *slurp* Jag har varit sugen på det i typ två veckor nu. Fluffigt mos med mycket smör och sen korv då förstås, yummie.. Vet ni vad som är riktigt gott i tunnbrödsrulle? Tzatziki.. varför köpte jag inte det?? Suck.. jäjä jag klämmer nog i mig rullen ändå  =D

Nu ska jag sätta på en tvätt.. ska jag göra nåt mer vettigt eller ska jag glo klart på filmen från igår? Hmm.. borde ta det lugnt. Tog i för mkt igår.. (som vanligt) att jag aldrig lär mig. Meeen å andra sidan så finns det en hel del att göra. Äh jag kollar klart på filmen medan jag viker tvätt- perfekt! Två flugor på smällen.

Nu har jag nog blajjat klart för idag..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0