Idol

Sitter och kikar på Idol.. Shit vad folk är modiga som söker till ett sånt program. Skulle jag aaaldrig våga. Men å andra sidan så kan jag ju inte sjunga heller så.. ha ha. Det kan ju inte alla som kan på tv heller. Men de är duktig iaf.

Hugga bugga bugga.. nu börjar det bli kallt. Kanske dags att stänga dörren  =)

Så nu är ytterdörren stängd. Kallt härinne nu, men friskt. Det är bara att slänga på sig en filt och se glad ut. Shit vad jag skriver massa skit. Inlägget kommer nog tyvärr att fortsätta så ha ha..

Provsvaren har inte kommit än..  =( Kan folket i labbet bara kolla mitt bajs och säga om det är nåt fel eller inte. Börjar bli ganska rastlös nu.. skulle kännas helt ok att gå tillbaka tilll jobbet nu.

Har rensat kryddskåpet idag. Slängt massa gammalt skit. Så nu är det så fint så  =)

Jaha nu är Idol slut. Dags att kika på Kändisdjungeln nu då  =)  Go Pippi!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0