Nyvaken

Hyfsat nyvaken då.. Ligger även idag och segar mig i sängen  =) Jag gillart!

Ska strax gå upp och dammsuga och torka golv. Gjorde all plockstädning igår så är det bara till att göra rent idag. Sen hoppas jag på att Skrotas kommer hem vid 10 som han har lovat. Han och J drog på jakt tidigt i morse. Han måste också hjälpa till här hemma. Plus att vi måsta dra till affären och shoppa, och det är bara han som har pengar. Mina tog slut strax efter lön  =(

Skrotens päron ska komma vid två idag. Känns som om det som vanligt kommer bli stressigt på slutet. Maten behöver iofs inte vara helt klar när de kommer. Men det skulle vara bra om pajen var klar, så kan man bara värma på den sen. Jaja.. det blir nog bra. Bara herrn i huset kommer hem som han ska.

Shit vad kurrigt det blev i magen då! =)

Inget kul väder idag.. grått. Fast då kan man kanske tända ljus till maten  =) Så det blir lite mysigt. Perfa! Ta in lite ved också. Kaminvärme är ju något helt annat än elementvärme, även om det bra det med. Man sitter ju inte direkt och myser vid ett element.. inte jag iaf. Men vid kaminen brukar jag sätta mig och bara vara. Extra skönt när man precis klivit ut ur duschen.

Lika bra att sätta igång med allt då, så kanske det inte blir så stressigt  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0