Jag lever

Det var ett tag sen jag skrafsa ned nåt i bloggen.. Folk har börjat undra om jag lever  =) Jo då det gör jag. Har haft bloggtorka bara.

Jag jobbar och grejar som vanligt. Annars gar jag väl inte gjort nåt speciellt.

Skrotens päron kommer över på middag i morgon så jag hade tänkt att städa och tvätta idag. Kanske baka bröd också. Vi får se vad tiden räcker till.

Min lilla lilla syster fyller myndig nästa vecka. Har väldigt svårt att förstå det  =) Inte elakt menat att hon är omogen eller så, men att hon redan är 18 år. Tyckte jag var det för ett par år sen eller så  =) Ja gu´vad tiden går!!  ;) Hmm vad ska man ge henne då??? Att fylla 18 är ju lite extra.. inget kul att bara ge vad som helst känns det som. Ja.. det tål att tänkas på.

Vad varmt och mysigt det var under täcket  =) Vill inte gå upp. Perfa med mobilt bredband så man kan ligga i sängen och surfa. Även om jag mest svär över skiten. Det är inte lätt att hitta bra ställen där man har schysst mottagning. Sängen är nog bäst i huset hittills.
Men jag har ju som tidigare skrivet en hel del att pyssla med idag. Så inte kan jag ligga här och glo hur länge som helst. Dessutom är jag hungrig.. MAT! Jävlar vad det kurra till i magen, det är ju så man hoppar högt ha ha..

Skroten är i Nyköping idag och grejar med nåt.. vet inte när han kommer hem. Hoppas det inte tar hela dagen. Skulle ju vara schysst med lite hjälp här hemma så det blir rent och fint här tills hans föräldrar kommer i morgon.

Nu ska jag kika en vända på FB sen vankas det frulle  =)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0