Rastlös

Jag känner mig lite rastlös.. Jag vill göra nåt! Inte bara sitta här och glo hela kvällen. Men det lär jag väl göra ändå ha ha.. Jag vill ut och parta, gå på bio, åka ålandsbåt, hälsa på någon, VAD SOM HELST! Inte bara sitta hemma hela tiden. Ska jag säga, som nyss varit på Kreta en vecka ha ha ha..

Aja.. skulle göra moussaka (stavas det så??) idag. Men så vräker Skroten i sig en pastasallad precis när han kommer hem, suck.. Då är det  ju ingen idé att göra sig till. Så jag ska göra nån köttfärsbiff av färsen istället. Med lite grönt till. Värsta hälsomaten  =)
Nu kom Chevis och ville ha lite gos  =) Myskisse..  UH en fästing bakom örat! Måste ta bort!
Så, nu är den väck. Inlagd i kaminen med de andra elaka fästingarna som ätit på mina kissar.

Nä vad ska man hitta på?? Laga lite mat iaf.. Men sen då? Ta ett bad kanske?

ljkgnlikvujnlaeiruhöajfvnöäaiosvöoajnvöfvuhöfkjvnöaofivöäafiogbågpböl¨dklpåakiojwiedfnrkjvbytiro, bara så ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0