Party med girlsen =D

Jajjemen igår var det fest med Idlur och F. De kom hit till moi och drack lite drinkar och sen bar det av till grannbyn. Ha ha det var typ inga alls på den krogen vi var på! Folket började trilla in omkring en timme efter vår ankomst. Då var vi ändå där vid elva, är det verkligen så tidigt?? Ha ha jag har ingen koll.. Har ju inte direkt varit någon flitig krogbesökare de senaste ett och ett halvt åren. Så det här var min första fest på länge.
Gick ju med i IOGT-NTO av misstag (eller vad man ska kalla det) 20:e november 2007. När jag ändå gått med så tänkte jag att man lika gärna kunde vara nykter i ett år. Jag menar, ett år av hela livet, vad spelar det för roll? Men det kändes ju inte som att IOGT-NTO gjorde ett kap när de värvade mig ha ha ha... I vanliga fall så festar jag typ två ggr om året eller så  =)

Så 20:e november förra året så tog mitt medlemskap slut. Men jag har inte partat ändå, fram till nu  =) Men det var riktigt kul att lite på lyset med goda vänner. Sen också att få shake my rrrump!

Jag har ju en sån här grej för mig att dricka vatten efter några drinkar/cider (eller vad man nu dricker). Då blir man inte bakis dagen efter. Men igår var jag riktigt dålig på att drick vatten, blev bara två glas. Men jag känner mig hyfsad idag ändå. Lite risig i magen bara ha ha  =) Annars är det lugnt.

Det var ganska mycket rugg ute på krogen igår, fy.. Tur att man själv är så jävla het alltså ha ha ha  ;D  Jag menar, vad var det för kille i fjällentröja?? Hujedamig vilket snubb! Han hade en stickad tröja på sig, grön tror jag. Med vita snöflingedetaljer på bröstet och ärmarna. Så stod han och låtsastafsade i luften på F och mig. Uuuuhh...

Så träffade vi en tokfull kille som skrattade som en tjej och en jobbig skotte som hette Alan eller Bob. Ja herregu´.. men det var kul iaf  =)

Skroten var snäll som skjutsade oss dit och hem, tack älskling! Väl hemma så slängde jag mig av kläderna och la mig i sängen och kikade lite på nån skum film medan jag smaskade i mig det sista av köttfärsgratängen, mums!

Har inget på schemat idag. Tvätta lite kanske.. Annars tror jag min plats blir i soffan med godisskålen  =D Snackade lite med Idlur förut, hon mådde också bra idag. Lite bubbel i magen bara, precis som här ha ha ha..

Ha en underbar söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0