Hujedamej så varmt

Det är sommar!! Åh vad skönt. Imorgon ska det nog bli regn, men det gör inget. Bra med lite regn så det inte blir torka.

Idag har jag varit ledig iom att jag jobbade igår. Hoppade in för en som blivit sjuk. Helt ok att vara ledig idag då det varit helt underbart väder. Har tvättat två maskiner då det fortfarande är bäst torkväder ute. Vid två drog jag till Ida och mumsade god smörgås och lite godis. Tittade på medan Willplutt lekte i sin pool.

Senare drog vi till grannbyn. Idlör skulle kika på kläder. Vi strosa runt en snabbis men hittade inget. Så skulle vi äta glass nere i hamnen. Men ingen personal var intresserad av att  vilja sälja nån glass så vi drog  >=(

Nu är jag hemma och är uttråkad... Tror jag ska ge mig ut på tomten en sväng. Häcken behöver ansas.

I morgon ska vi (äntligen) veckla ut poolen och kolla hur stor den är. Ska väl försöka gräva lite med. Vi tänkte gräva ned den nån decimeter.Planen är ju att vi ska bygga in den på nåt sätt. Så det blir som en altan runt om. Men vi får väl se.

Jag har gjort kräm idag *stolt*. Den blev inte så där snorig som den kan bli. Jag är helt värdelös på att göra kräm. Den blir alltid konstig med kluttar i.. Men idag lyckades jag!  =)  Hoppas nån bara vill smaka på den så man vet om den är godkänd...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0