Somna om?

Här ligger man som en annan slöpitt i sängen och bloggar  =) Alla kissarna kom tydligen in när Skrot åkte till jobbet. Det är ju jättepopulärt bland dem. De blir ju uttråkade på 5 min. Då börjar de vråla och bråka och ha sig... kuuuul. Eller ja, inte Boen. Hon lägger sig brevid matte och somnar  =) Går det att gosa så ska det gosas. Det är nog hennes motto ha ha..

Det iaf därför jag är vaken i ottan på min semester.. Kl 7.21 så började Chevy morra på Memis, i sovrummet såklart.. Då är det bara att kliva upp och släppa ut dem. Annars får man aldrig nån ro. Så jag passade på att ta datorn när jag ändå var där nere  =)

Men nu är ju frågan den, ska jag gå upp eller ska jag somna om?

Klockan är ju 8.. larvigt tid. Det är egentligen alldeles lagom att gå upp, men samtidigt så är det alldeles lagom att somna om nån timme. Bara det att jag tror inte att jag kommer vakna om en timme om jag somnar om. Då lär jag ju vakna vid 12  =/ Fast det får man väl när man är ledig? Handlar inte semestern om att vända på dygnet??  =) Hmm.. det går ju alltid att sätta på alarmet på mobilen. Fast det är inte kul att vakna av stressigt alarm på semestern. Ja ja jag vet, jag tjatar bara om min semester hela tiden.. men va fan, jag är ju bäst som har det nu ha ha ha..
När vi var på Kreta så hade vi varken klockor eller mobiler med oss (på en hel vecka). Vet ni hur skönt det var? Man åt när man var hungrig och man sov när man var trött, hur najs som helst  =) Det är så det ska vara när man är ledig.

Mitt huvud säger att jag borde gå upp. För jag kommer bara bli seg annars. Men min kropp säger att jag borde lägga ifrån mig datorn och somna om. Vilket ska man lyssna på?

Iofs så kan jag ju alltid ta mig en liten lur senare på dagen  =) Det är ju sååå skönt. Toksomna med katten och dregla ned hela soffan. I like it!  =D

Tänk att man kan få ned ett helt inlägg om bara massa skit ha ha ha.. ja jävlar..

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0