Svamp och 80-talsfest



Mamma och jag var ute och skulle plocka svamp i torsdags. Vi hittade inte inte ett skit! Nån maskäten flugsvamp... Och en sjuhelvetes massa mygg!! Vi var ute och letade i typ 30-40 min, sen stod vi inte ut med alla jävla myggjävlar. Under den tiden så hade sex äckliga små fästingar lyckats hänga sig fast på mig. Ingan hade bitit sig fast, men ändå! Vi åt några bullar sen åkte vi hem.

Igår så hade jobbet arrangerat en 80-talsfest. Jag var där med krusat hår och benvärmare  =) Vi hade jättekul! Tråkigt bara att det inte kom fler.


Tre av mina arbetskompisar som är uppklädda och fina  ;)



Jag som precis kommit hem från festen. Bad Skroten ta kort på mig så jag kunde lägga ut den i bloggen  =) Jag är så vacker så!

Annars så har det väl inte hänt så mycket. Inget jag kan komma på just nu iaf. Jag ska träffa en kompis på tisdag. Vi bor jättenära men ändå träffas vi bara typ en gång om året, aslarvigt!!
Har precis fått reda på att hon och hennes karl väntar en pojk i januari. Fan vad kul!! Jag är tokavis såklart  ;) Så det ska bli kul att träffa henne och se om hon blivit lite rund  =)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och glo på tv. Shit vilken seg lördag.. känns som en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0