Ledig inför helg

Jahapp dags att jobba helg igen  =/ Aldrig kul men det blir ju pengar. Shit vad jag sov länge idag. Vaknade vid kvart över tio, halv elva. Skönt ju!  =)

Ska eventuellt hitta på nåt med Idlur och Willplutt idag. Bara det att jag känner mig ganska risig idag. Inte så att jag är sjuk men.. jag mår illa och har ont i magen. Känner mig slö som en giraff. Aja det går nog över  =) Sov kanske liiite för länge.

Nu ska jag hämta ett äpple. Kommer snart.

...........................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................Tillbaka!!!

Mmm saftigt äpple! Slurp, där var det slut.  Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen, rensa lådan och sen spela lite... eller kika på nån rutten film.. gosa med Memis  =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0