=P

Jag vet, jag är toksämst på att uppdatera min blogg!!! *skäms* Men va fan... det finns ju så mkt annat att göra  =)

Igår var det loppis. Jag och mamma stod och försökte bli av med lite skräp. KALLT AB!! Det blåste ju isbitar. Tur att pappa kunde komma förbi med en jacka till mig  =) Ca 240 kr fick jag ihop, najs!

Idag är det mors dag. Har inte fått nån uppvaktning. Än iaf... man vet ju aldrig  =/

Lurvas och jag har byggt torn av klossar och varit ute och försökt få bort gräset mellan plattorna på tomten. Medan pappis städade ur firmabilen. Han ska ju vara hemma med fisen ett tag nu så då måste han lämna tillbaka bilen.

Ska bli spännande och se hur vi klarar oss på EN bil  =S Jag börjar ju jobba på onsdag. Familjen får väl åka kommunalt om de ska nånstans då.. ha ha ha. Sambon som fullkomligt ÄLSKAR att åka kommunalt.

Vi ska äta "utemat" ikväll. Vet inte vad jag är sugen på. Hamburgare, pizza, kycklingrulle... grekmat? Lutar lite åt grekmat.

Vi såg filmen "Dear John" igår. Såg början på den häromdagen, men sen var det dags att lägga liten skruttunge så jag missade massa. Men igår såg vi hela. Hade hört så mkt bra om den. MEN HALLÅ! Segare film får man ju leta efter. Första halvan var bra. Det lugna introt innan filmen kommer igång liksom. Men näe.. filmen bara var.. inget hände. Trist.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0