Jag hinner inte med! =S

Ha ha jag tyckte inte det var så länge sen jag bloggade. Men jag såg precis att det var över en månad sen ha ha ha! Typisk småbarnsförälder  =P

Jaha vad händer då? Min lilla tösabit växer och utvecklas i rasande fart  =) Hon är så duktig min lilla trollbebis. Hon har börjat äta lite puréer och gröt. Hon äter ju mjölkfritt numera. Det gjorde jag också i typ två veckor iom att jag fortfarande ammade henne. Men nu har vi avslutat amningskapitlet för denna bebis. Vi kör på med ersättning istället. Jag kunde ju ändå inte amma henne helt och hållet iaf. Hon ville ha mer än vad jag hade att erbjuda. Men det går jättebra med ersättning och sen lite grönsakspuré och gröt. Mums vad gott!  =)


Mmmm ärtpuré


Hoppgunga är också skoj, även om den är lite stor  =)

Nä nu ska jag göra lite morotspuré till minifisen. Måste passa på medan hon sover  =P

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh gullegris! Va stor hon har blivit :) Saknar er med, måste definitivt träffas snart :) kramar

2010-09-30 @ 20:38:16
URL: http://svartaliljan.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är verkligen en hårlös Nicko!!

2010-10-02 @ 19:02:53
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0