Snorkråka AB

Jahopp vad har hänt på sistone då?

Började få ont i halsen i fredags.. Kände mig helt ok på lördagen. Så jag och Luttan drog till Ikea. Jag skulle kika på skötbord och hon skulle köpa backar till sonens leksaker. Vi gick i genom Ikea på två timmar (!). Då tog vi det ändå lugnt. Vi hittade det vi skulle ha och sen drog vi. Tog en hamurgare på Gonzal. Sen blev det Babyland. Jag skulle kolla efter nåt typ av resårbälte som ska avlasta ryggen. Hittade det med  =)

Släppte av Luttan hemma hos henne sen drog jag hem. Man var ganska trött av att ha gått runt nästan hela dagen.

Väl hemma satte jag ihop skötbordet och ställde in det i badrummet, så fint så  =)

På söndagen så var jag förkyld på riktigt. Då kom snoret och hostan.

Hämtade Skroten i Nacka lite senare på kvällen. Han hade ju varit i Vemdalen hela helgen med jobbet. Men det hade inte blivit nån skidåkning för hans del. Han var också förkyld.

Så nu ligger i varsin soffa och hostar och snorar... kuuul. Skroten var hos doktorn igår och fick penicillin för sin hosta som han har haft i typ två månader. Får se om det hjälper.

Annars så känner jag mig STOR nu.. Har dock hittat en bra sovställning, så inget domnar bort eller börjar krampa. Tänk om man kunde hitta en bra sittställning också.. Bebis verkar inte bry sig om att det borde vara ganska trångt i magen nu. Den är mer galen än nånsin känns det som. Kul på sätt och vis men samtidigt kan det vara lite obekvämt.

Det var ju våffeldagen i torsdags.. men det blev inga våfflor för varken mig eller Skrot. Han drog ju till Vemdalen då så jag var ju ensam hemma. Palla göra våfflor bara till mig.. näe. Så vi tog en våffelfrukost idag istället. Lyxa till det lite när man är sjukis  =)

Nähä om man skulle ta och pinka då.. det har jag ju bara gjort 78 gånger idag.. =/

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh det måste vi göra om. Fast troligtvis hinner vi nog inte det innan bebbe kommer, och då är det försent :) Kraam!

2010-03-30 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0