Hemma

Japp nu är man hemma med havandeskapspenning. Nu ska man bara vara hemma och ta det lugnt och vänta på att bebis ska bli klar och komma ut. Bebis är helt galen just nu. Magen bara svänger runt hej vilt. H*n kanske har tråkigt  =)

Idag har jag varit duktig och städat. Men i lugnt takt. Jag har gått runt här i mina sexiga stödstrumpor och plockat och donat. Så tar man en paus i soffan då och då med korsord eller kikat på nätet. Jag ska inte göra nåt vettigt mer idag. Bara ta det lugnt. Det är lagom att ha en grej att göra om dagen. Jag kan ju inte sitta still hela tiden. Man vill ju ändå röra sig medan man kan  =P I morgon tänkte jag torka ur kylen. Idag har jag tömt kaminen iom att sotaren skulle hit och greja.

Tänkte åka och hälsa på farmor nån dag denna vecka. Så kan vi besöka farfar som numera bor på äldreboende. Sen är det sista föräldragruppen på torsdag. Då ska vi prata om komplikationer under förlossning och tiden efter förlossning. Så den här veckan kommer nog att gå fort kan jag tänka mig. Grejen är ju den att man kan ju inte städa nån grej varje dag. Till slut är ju allt rent och fint. Vad ska man göra då? Kanske ska köpa ett pussel? Då sitter man still och gör nåt, perfa! Sen kan jag ju alltid fortsätta sticka filten till lill-fjanten. Jag kan ju alltid ta upp WoW:en. Sitta och spela lite.. då tar man det ju lugnt. Kika på film funkar ju alltid. Jaja jag hittar nog på nåt att göra. Men bara lugna saker, annars säger mage och rygg ifrån.

Shit jag har ryckningar i ögat. Har haft det hur länge som helst. Säkert tre veckor.. don´t like it  >=(

Känns som om jag skulle kunna sussa en stund.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz... En liten stund kanske  =) Ska bara försöka rota fram nåt ur frysen som vi ska ha till middag. Kan bli svårt för det är ganska tomt. Aja..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0