v. 23+0



Ha ha vilken tjockis =) Jajemen så ser jag ut med en skvutt i magen  =) Värsta ankstjärten, najs.. Har fått önskemål om magbilder. Är ju lite roligare att sätta in bilder nu när det börjar synas att man är knocked up  ;) I övrigt mår jag bra. Har en period när jag är sugen på daimglass hela tiden. Bebis växer och mår bra. Är duktig på karate och thai-boxning som sin far  ;) Har börjat få lite ont i svanken. Beror på hur hårt jag jobbat. Annars njuter jag av att vara gravid. Så mysigt så  =) I fredags var det 4 månader kvar till BF (8 maj).

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin du är vännen! Avundsjukan äter upp mig innifrån... Men är glad för din skull!

Hoppas på att jag får vara barnvakt någon gång?



Kram

2010-01-10 @ 18:42:46
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Caroline

FIIIN!!! Spännande..Nu hoppas vi på magbilder VARJE vecka ;) Kramen

2010-01-10 @ 19:06:49
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo
Postat av: janna johanna

underbaaart fin mage!!

men se till att ta det lugnt på jobbet! finns flera mattanter att slita ut;)

2010-01-11 @ 18:34:15
Postat av: Cattis

Tack, vad snälla ni är =) Blir ju alldeles generad ;)

2010-01-11 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0