Jag vill osså ha en mynk!

Jag har lyckats baka munkar idag. Snurre har varit ganska lugn och nöjd så jag passade på. Nu är de färdiga, ligger och svalnar.

I morse satte jag på Snurrelina hennes tomtedräkt, shit vad sött! Men pucko som jag är så tog jag bara bild med mobilen, inte vanliga kameran  =P Så nu hade jag ju ingen bild att bjuppa på. Det går väl att sätta in från mobilen men de blir ju inte lika bra. Får se om jag drar på henne tröjan o luvan igen senare  =)

Fy vad jag luktar fritös nu! Får slå på stort och ta en dusch ikväll då  =D

Snart är det dags för gröt för lillfjanten. Hon sover nu.

I morgon ska vi träffa mina systrar och fialuttens kusin för lite julmys. På onsdag ska vi åka och hälsa på Ida med familj. Ska bli så kul att få träffa lilla Linnéa!!

Efter det besöket så ska vi vidare för julavslutning med jobbet.

O sen på torsdag ska vi till BVC för vaccinering av liten plutt, mot TBC. Ska bli kul att se hur mycket hon väger nu  =)

Ikväll ska jag salta in julskinkan och göra saltlag till den. Den är ju inte så stor så det blir nog lagom att salta in den nu. Bara 3,2 kg  =D Den äter ju jag upp i ett nafs haha! *slurp*

Sen ska man väl försöka hinna med att köpa en gran i veckan med. Uj uj vad mkt det blev  =P

Huggabuggabuggaaaa! Brrr vad jag fryser!

Vad ska man äta????

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0