Misshandlad kissblåsa

Shit vad bebis misshandlar min kissblåsa. Var precis på toa och trodde att jag var så jävla kissnödig.. så kommer det bara några droppar. Sen när man går därifrån så känns det fortfarande som om man är tokkissnödig, suck.. jaja. Jag hoppas att den vill komma ut snart. Då kan alla mina inre organ återfå sin plats i min kropp  =)

Jag ligger i sängen och bloggar.. Skroten ligger brevid och småsnarkar. Om han snarkar och man vill få tyst på honom en stund så kan man killa honom i håret. Då blir han knäpptyst. Bara det att han börjar ju snarka på nytt om man slutar killa.

Nä fy vad jag är trött! Ska fälla ihop datorn och försöka hitta en schysst sovställning, vilket inte är det lättaste. Typ varannan natt så känns det inte som om man får nån sömn alls. Känns som om man bara ligger och slumrar, sådär halvsovandes. Vissa nätter så vaknar jag inte alls. Märker knappt att Skrotens klocka ringer och att han drar till jobbet.

Man har ju hört att bebisens dygnsrytm kommer vara densamma utanför magen som den haft i magen. Jag har tänkt flera ggr att jag ska skriva upp när bebisen är som mest aktiv för att sen kolla om det stämmer när den kommer ut. Men det glömmer jag hela tiden. Det enda jag har märkt är att den är aktiv nu vid 12-tiden i stort sett varje natt. Kanske blir matning vid 12 på nätterna sen när h*n är ute.

Nä sova var det.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0