Måndagsbajs

Så var måndagen över. Sköööönt... Sov inte bra alls i natt, inte Skroten heller. Man bara vred och vände sig hela tiden. Jag drömde mardrömmar om att skjuta folk och gängbråk. Hoppas denna natt ger mig mer ro.

I morgon är det en månad kvar till julafton!! JIPPI! Aj jöst löööv krissmass  =) O vi har fått typ alla kvarttalsräkningar denna månad. Hur tänker man som företag då? Äh de vill nog hellre betala oss på vattenfall än att fira jul, ja så är det nog. BLÄÄÄÄ! Ja ja det är ju bara att hosta upp alla tusenlappar som ska iväg till diverse ställen, suck.. Aja, jul blir det iaf. Med eller utan pengar  =) Eller ja vi lär väl inte bli helt barskrapade, men det hade väl varit kul att lyxa lite extra till högtiden. Aja.. har ju inte fått min lönespec än.. ska väl inte klaga än kanske.

Hmm borde sova för länge sen... men så hamnade man här. O skriver massa skrafs istället.

Jag har en oro i kroppen.. En vän till mig mår inte bra. Hon verkar så ledsen.. Vill gärna hjälpa men jag vet inte hur. Det minililla man väl gör känns så fjuttigt. Man vill kunna trolla så allt blir bra. Men som synd är så föddes jag utan trollkraft. Hmm... Du vet vem du är... Jag vill hjälpa, bara så du vet. Säg till. Puss o kram på dig!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: camilla

vet nog vem du menar........tycker också det är skitsvårt att inte veta vad man ska göra.....usch! kram på dig! det hjälper nog mycket att vi bara finns.....=)

2009-11-27 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0