Snart är det helg!!! =D

Imorgon är det fredag!! Den här veckan har ju gått tokfort  =) Perfekt.

Idlör och jag ska nog träffas i helgen och ta en cider. Vi tänkte sitta på altanen i solskenet med en cider i handen och bara snacka massa skit  =D Hoppas det blir av. I så fall blir det en live-sändning av "Sick´n´dirty i helgen ha ha ha... Nån som vill se??  ;P

Vad händer annars då? Hmm... inte ett skit. Jo Idlör har köpt en likdan bil som jag  =) Hoppas du blir lika nöjd som jag blev fisen! Så nu ska vi burna med våra Oplar tillsammans ha ha ha!

Nä jag kommer inte på ett skit att skriva som vanligt. Fantasin är lika med noll..

Kanske är dags att få i sig lite mat. Men det blir ingen matlagning idag inte. Det blir rester... Skönt att slippa kladda ned hela köket.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Barro

Också var du ju typ med i radio idag på Rockklassiker, du ju halvkändis nu för 17.... Dags och börja öva på autografen och vita, stora leendet..... :-D

2009-05-15 @ 10:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0